Červen 2016

Víkend a Vídeň

28. června 2016 v 18:16 | Pupi |  Co se jinak nevešlo / Others
Začátkem června se vždycky můžu těšit na nějaký zajímavý výlet, který pro nás naplánuje moje milovaná polovička. Stalo se to už takovým pravidlem, že vždycky na svatební výročí strávíme víkend či pár dní bez našich dítek (velké díky babičce, která nám vždy pohlídá). Loni to byly božské italské Benátky.

Letos jsme se vypravili k nedalekým sousedům. Navštívili jsme Vídeň. Nikdy dříve jsme tam nebyli (tedy krom každoročního nočního projíždění na a z dovolené). A můžu říct, že jsem z Vídně byla opravdu nadšená a že ji jako místo pro výlet můžu jen doporučit. Smějící se

Páteční cestu jsme si zpříjemnili posezením na malebné jižní Moravě. V místě uprostřed dlouhých vinic nazvaném Vinařství u Kapličky. Celou cestu se s námi vezlo špatné počasí. Ale jakmile jsme zaparkovali na místě, vítala nás modrá obloha se sluníčkem.

Cesta nám rychle utekla a byli jsme na místě. Ještě chvíle kroužení po městě, než jsme zaparkovali u našeho hotelu. Bydleli jsme kousek od vlakového nádraží, takže do centra to bylo opravdu pár minut chůze. Po ubytování jsme neváhali a hned jsme se vypravili na první procházku. Bohužel po pár minutách začalo vydatně pršet a tak jsme museli spršku přečkat pod stromy u nedalekého kostelíku.

Naštěstí nám bylo přáno a déšť po půlhodince čekání ustal a my jsme mohli pokračovat z kopečka dolů.

Žádné velké plány jsme neměli, takže jsme se procházeli, kam nás nohy nesli. A zanesli nás do malebného parku, kde jsme už pěkně hladový objevili prima zahrádku s grilem. Nemuseli jsme se ani rozmýšlet a hned jsme si objednali.

Po dobré baště se nám otevřela krásná zahrada plná růží. Tisíce různých odrůd a barev. Já osobně jsem se nemohla vynadívat. Samozřejmě jsem cvakala o sto šest. Takže fotek mám opravdu dost. Mrkající

Večer nás nohy zanesly ke břehům řeky. No nutno přiznat, že čistota vody nic moc. Ale místním to evidentně neva neb na jedné náplavce to opravdu žilo. Díky tomu, že jsme se chtěli podívat, jak to tam vypadá, objevili jsme krásný bar přímo nad jedním břehem. Závěrečný drink nám opravdu bodnul.

Již v pátek jsme si všimli, že Vídeň je doslova protkaná cysklistickými stezkami. A byla by škoda, nevyzkoušet jízdu na kole přes půl Vídně. Systém zapůjčení kol je velmi jednoduchý a doslova za hubičku. Druhý den ráno jsme po vydatné snídani šlápli do pedálů. Míst se zaparkovanými bicykli je po celé Vídni mnoho, takže není problém si kolo půjčit kdekoliv. My jsme měli jedno pár kroků od hotelu.

Cíl byl jasný. Prater. Zhruba v půlce cesty jsme kola zase vrátili do stojanů a šli se občerstvit. Počasí nám totiž opravdu přálo. Po svěžím občestvení zase šup do sedla. Po několika zatáčkách a jednom mostu nás čekala brána Prateru. Já na kolotoče moc nejsem, ale Prater k Vídni patří, takže bychom si ho nenechali ujít. Chvílema jsem jen zírala, jak se lidé za své peníze nechají vyvést do šílených výšek a točit se sem tam hlavou dolů a nahoru. Mě by tam nedostali ani za zlatý prase. Mrkající Jedinou atrakci, kterou jsem (ačkoliv se výšek bojím) si nemohla nechat ujít, bylo velké kolo. No k pobavení všech v kabince jsem na vrcholu kola začala lehce panikařit. Naštěstí celá jízda trvá asi 10 minut, takže jsem to dala (navíc posilněna vydatným obědem).

Další kroky, tedy spíše jízda metrem, nás zavedly do zahrad Schönbrunnu. Lehce ucaprcaný jsme si dali odpočinek na místní lavičce a pozorovali šrumec kolem nás.

Ačkoliv jsme byli už dost unavení, nemohli jsme nevyšlápnout kopec a zhroutit těla do místní kavárny. Kávička a Aperol Spritz nám dodal opět trochu energie na zpáteční cestu na hotel.

Sice jsme měli v nohách už dost kilometrů, ale podvečerní procházku jsme si nemohli nechat ujít a tak po lehkém oddechu na hotelu, jsme se zase pustili do víru města. Zakotvili jsme nedaleko v zahradách Belvederu a pozorovali okolí.

Závěrečný večerní drink a pak opět zapůjčení kol a směr hotel (do kopce = výborný nápad!!!) Mrkající

Víkend jsme si opravdu užili a tak nezbývalo nic než v neděli dát Vídni bye-bye....Mrkající

Během víkendu jsem nedala foťák z ruky, takže fotek mám opravdu požehnaně. Z každého výletu vždy vyrobím album či deník. Vídeň čeká na insta album....na kterém již pilně pracuji...Mrkající

Díky za návštěvu!

Prima letní dny!

Jahodová

24. června 2016 v 14:00 | Pupi |  SB stránky / Layouts
Lééééto je tadyyyy! Někomu ta horka va...ale já si prostě labužím! A k létu patří sladké a šťavnaté ovoce. Jahody, třešně, meloun, broskve, meruňky...prostě samé mňamky...

Takže tady je jedna jahodováááá!

Návod jak si vyrobit lépě řečeno namalovat krásný ovocný background najdete u nás na Nemravce.

Barvičky Twinkling H2O se krásně na světle krásně třpytí.

Užívejte léta!

Kačka Pupi

Elli album...narozeninové

20. června 2016 v 18:00 | Pupi |  Albíčka / Albums
Letos jsem na sebe opravdu pyšná. Nemám žádné velké resty a tvoření našich alb a stránek si opravdu užívám. Není nad to mít v hlavě jasno! Smějící se

Jaro téměř končí a blíží se jedno z mých nejoblíbenějších období roku - LÉTO!!!! Takže byl nejvyšší čas, doplnit Elli do jejího velkého alba narozeninovou dvoustránku. Neb za chvíli bude čas na jarní...Mrkající

Letošní narozeninová party pro naší princeznu se nám moc povedla. Byla to vlastně její první party, na kterou si pozvala své kamarádky ze školky.

Frozen prostě stále frčí!!!

Tančili jsme, zpívali, smáli se, baštili, prostě jsme si to parádně užili!

Hlavní dekorační prvky jsou z letošní báječné kolekce Simple Stories Let´s Party...

Krásný den všem!

Pupi

Obrázkové knížky pro mé caparty

19. června 2016 v 9:06 | Pupi |  Albíčka / Albums
Když jsem vyráběla obrázkovou knížku do školky, musela jsem se stydět. Protože už tak rok mi tu přetýká krabice, kam si schováváme doma obrázky, které děti namalovali. A ne a ne se dokopat k jejich svázání.

Navíc Elli je velká výtvarnice, takže denně mi tam minimálně 1 až 2 obrázky přistanou. Už mám oblepené oba pracovní koutky a není více místa. Smějící se Tak jsem se nakopla a konečně svázala obrázky, které máme.

Knížky jsou ve velikosti A4 neb téměř všechny obrázky malují na tento rozměr....

Elluš se moc líbí střapatá srdíka, která teď frčí a takže jsem měla o námět vrchní stránky postaráno...

no řekněte...přece by byla škoda, tuhle krásu vyhodit...

Maty taky nelení a obrázků máme více než dost...

Poradila jsem si i s A3. Stačilo kousek obrázku na jedné straně ustřihnout, aby šlo protáhnout vázání. Obrázek se prostě uvnitř knížky otvírá. Nakonec jsem tam přidala i různé diplomy a jiné věci, které jsme si nechávali napamátku, třeba ze školky v přírodě.

Zadní stránky jsou většinou prázdné, takže jsem měla prostor kam vlepit menší formáty či přáníčka, které děti vyrobili v průběhu několika let.

Krásnou neděli!!!

Obrázková knížka

17. června 2016 v 19:00 | Pupi |  Albíčka / Albums
Konec roku se blíží a každý přemýšlí, jaký dárek by potěšil paní učitelky ve školce či škole. Jelikož u nás v Třebo máme prima partu, nenecháváme nic náhodě a vždy se s předstihem domluvíme, co bychom pro paní učitelky mohli vymyslet.

A co jsme vymysleli? Obrázkovou knížku pro paní učitelky jako památku pro letošní báječný rok princezen a rytířů. Děti měli za úkol namalovat na velikost A5 nějaký obrázek. A to bych nebyla já, abych nepřišla se svou troškou do mlýna, tedy knížku svázat a došperkovat.

Téma knížky bylo celkem jasné. I dětské obrázky se točily kolem princezen, hradů a rytířů. A tak jsem celý obal pojala jako hrad. Hrad, který ukrývá právě ony princezny a rytíře.

Obal jsem vyrobila z kartonů, které jsem polepila scrapbookovými papíry.

Uprostřed jsem prořízla vrátka, do kterých jsem schovala poděkování pro paní učitelky.

Vnitřní stránky desek...

Třebo školka je prostě NEJ...Mrkající

Jsme hrdí na to, že máme tak skvělé paní učitelky i celý kolektiv naší bájo školičky.

Knížku jsme jim předali na dnu tatínků tuto středu. Měli jsme velkou radost, že mají z knížky radost! A nejen z ní...:-)

Kromě jiného byl i dort s ohňostrojem...

Celý den tatínků jsme si moc užili. Připravený program neměl totiž chybu. Počínaje tuze vtipným panem sokolníkem na krásném oři s jeho asistentkou princeznou...

...až po jednotlivé soutěže a úkoly, které museli tatínkové se svými ratolestmi podstoupit...

... nakonec jsme byli všichni pasováni do stavu rytířského...

Prostě TŘEBO je NEJ NEJ NEJ!!! Mrkající

Jelikož mi doma krabice s obrázky Elli a Matyho už přetýká, konečně jsem se též dostala k vyrobení obrázkové knížky z jejich obrázků. Ale to zase příště. Mrkající

Prima den všem!

Selfie album

17. června 2016 v 14:06 | Pupi |  Albíčka / Albums
Zbývají vám doma fotky, které se vám nepodařilo nikam uplacírovat? Mě tedy ano. A co selfie? Děláte? Já tedy ano. Když není v okolí, kdo by nás vyfotil, nezbývá nic jiného, než si udělat selfíčko.
A aby tyto fotky neležely jen tak v krabici, můžete si vyrobit rychlé a jednoduché album. Ideální též jako dárek či album z jednodenního výletu.

K jeho výrobě stačí scrapbookové kartičkové papíry, fotky menších rozměrů (nejlépe v koláži), knihařský kroužek na svázání a samozřejmě nějaké dekorace.
Návod step-by-step najdete zde. A věřte mi, je to opravdu hračka a efektní albíčko máte rychle hotové. Mrkající
(výběr stránek z alba)
Prima víkend všem!

May and me

12. června 2016 v 13:36 | Pupi |  SB stránky / Layouts
S menším zpožděním, ale přecejc...Smějící se Má květnová stránka. Na začátku května jsme jeli na výlet na zámek Loučeň. Byla jsem tam poprvé, i když jsme se tam chystali už vícekrát. A byla jsem totálně nadšená. Celý areál je moc krásný a výlet na celý den neměl chybu. Proto jsem vybrala fotku právě ze zámeckého parku...pohoda a relax...Smějící se

stránku jsem vytvořila na úžasném papíru 13 Arts

Díky a prima nedělu!

Pupi

Wanderlust 2016 - My Wanderlust Book II.

9. června 2016 v 14:19 | Pupi
První Wanderlust Book jsem téměř zaplnila, takže byl čas připravit si další. Mrkající Ponořila jsem se více do Mixed Media technik a vyrobila si originální vrchní stránku.

pro dekoraci se skvěle hodí černé gesso...

detaily si můžete vyrobit také pomocí forem a Soufflé

mikroperličky jsou ideláním materiálem pro výrobu efektních detailů...

Pár rad a tipů najdete v našem článku zde.

Přeji krásné dny a díky za návštěvu!

Pupi

Wanderlust 2016 - What I am the most grateful for?

1. června 2016 v 19:30 | Pupi |  Wanderlust 2016
Další projekt z Wanderlust Booku nese název "What I am the most grateful for?" Za co jsem v životě nejvíce vděčná.

Krásné a obrovské téma. Ale pro mě je odpověď jednoduchá. Mé děti. Za ně jsem opravdu vděčná. Ale tenhle projekt jsem věnovala hlavně své dceři. Obě děti miluju. Ani jedno bych nevyměnila za nic na světe. Ale pamatuju si, že jsem si strašně přála mít holčičku = princeznu. A to se mi splnilo. Proto je tento projekt v holčičích barvách a se srdíčky...Mrkající

cling razítko IO Stamps Sketchy Flowers natištěné a také naembossované třpytivým embosákem (jen škoda, že to foťák prostě nevezme) Mrkající

Díky za návštěvu a krásný začátek června!