Červen 2015

Project life...jarní...

30. června 2015 v 11:34 | Pupi |  Project life
Dneska ráno jste mohli zkouknout deníky a Project Life ve "Snídani s Novou"...Smějící se Takže, kdo ještě nezačal, je ten pravý čas...Mrkající

Já jsem dotáhla konečně duben a květen v našem Project Life deníku. Tož pár stránek...

Prima prázdninové tvoření...Mrkající

Božské Venice...:-)

26. června 2015 v 18:51 | Pupi |  Albíčka / Albums
Na začátku června jsme strávili nádherný prodloužený víkend v Benátkách. Nikdy jsem tam před tím nebyla a bylo to jedno z míst, kam jsem se chtěla podívat. A nejen já...Mrkající Letos ten červen v kalendáři navíc objevil nějak moc rychle...

A můj povánoční dárek k našemu 10. letému výročí se přiblížil mílovými kroky. Ani jsem neměla čas začít panikařit před cestou. Letadlo a loď nepatří zrovna do mých oblíbených dopravních prostředkům. Spíš jsou na úplné spodní hranici...Nerozhodný

Naštěstí jsem předem dostala dobrou radu a tip na homeopatika proti nevolnosti, takže jsem se zazásobila dostatečně...Smějící se

Letadlo jsme přežili úspěšně. Jen při výstupu na letištní plochu jsme dostali pěknou ránu vedrem. Odjížděli jsme z vyprahlých Čech do ještě více vyprahlejší Itálie. I když u té vody to člověk snáší přeci jen lépe.

První zážitek z lodi nebyl úplně košér. Místní doprava z letiště do centra Benátek je doooost houpací. Ale dala jsem to. Navíc jsem na to asi i trochu zapomněla, když jsme vpluli do prvních kanálů. Foťák vystřčený z malého okénka cvakal o sto šest. Navíc jsme pobavili paní majitelku bytu, kde jsme bydleli, když viděla našeho průvodce s názvem "Benátky". Divila se, jak je ten název města naprosto jiný než ve skutečnosti. Ach ta čeština...Mrkající

Vystoupili jsme na Rialto, kde jsme asi 4 minutky chůze bydleli. Několik pater kamených schodů až do podkrovního soukromého bytu nám dalo sice zabrat, ale ten výhled na střechy a kousek vzdálené San Marco stálo za to. I když sprcha byla to první, co jsme oba potřebovali...Smějící se

Pak už jen hurá do víru města! Toulání uličkami se spoustou krásných zákoutí. Každou chvíli člověk přechází nějaký ten mostík. A spousta lidí (červen je v Benátkách už opravdu sezóna). I když my jsme se jim docela vyhýbali.

Dny určené jen nám dvoum jsme si chtěli maximálně užít. Žádné běhání, prostě jen pomalé romantické procházky. Co stihnem, to stihnem.

I na výlet na okolní ostrovy došlo. V průvodci se nám hrozně líbil ostrov Burano. Takže v neděli ráno jsme se nalodili na brzkou loď a frčeli si po vodě. Jelikož jsme si opravdu přivstali, viděli jsme, jak ostrov vstává. Žádné přecpané uličky, žádní turisti. Ranní sluníčko a pomalu se probouzející ostrov.

Mě, jakožto milovnici barev, se pestrobarevné ostrovní domečky tuze líbili. Foťák cvakal stále o sto šest. A když se ostrov začal plnit turisty, opět jsme nasedli na loď směr Lido. Trochu si schladit těla v moři. No... jelikož jsme si pro koupání vybrali neděli, dalo se čekat, že tam bude hlava na hlavě. A byla, ale hlava na hlavě na dalších hlavách. Doslova přecpáno. Ovšem já jsem si hned sedla do písku plného mušliček a začala si nějaké sbírat na památku. Tady by byli děti ve svém živlu. Mušle vedle mušle...Mrkající

Místní italští mladíci mě vytáčeli do vrtule. Spousta skupinek teenagerů s fotbalovým mičudou, kopajících balón do moře či mezi ležící lidi. Vydrželi jsme to asi 2 hodiny a spěchali jsme pryč. Pryč do rozpálených Benátek.

Večerní posezení v místních hospůdkách jsme si též nemohli nechat ujít. Honza, velký milovník všech mořských potvor (do mě by to nikdy nedostal...:-) si samozřejmě pochutnával na různé mořské havěti. Ale proti gustu...Mrkající

Při jedné podvečerní procházce jsme narazili na záoceánskou připlouvající loď. Tedy tahající se. Dva remorkery ji na přídi a zádi táhli a kočírovaly její směr. Obrovské monstrum, na kterou jsme jen koukali s otevřenou pusou. Při jednom takovém zážitku jsem prohodila, že potkat ji na vodě, bych teda nechtěla. Ovšem hned druhý den při výletu lodí se vedle nás vynořila. Opravdu respekt. Lidi na ní vypadali jako pidi loutky. I když je to monstrum a člověk na ní asi ani necítí, že pluje, mě by tam nedostali. Titanic jsem viděla mnohokrát...:-))

Na jedné okružní jízdě, kdy jsme nastoupili na místní veřejnou dopravu (takové lodní metro...Smějící se), abychom objeli celé město dokola, jsme viděli i doky, kde tato monstra parkují. Asi tak hodinová jízda po houpajících se vlnách opravdu mému žaludku moc nelahodila. Ale vidět vše zase z jiného úhlu, bylo opravdu zážitkem. Proto asi taky chápete, že gondolu jsme si nechali ujít. Navíc nám to už nepřišlo tak romantické, když jsme na spoustě míst viděli v malých uličkách a kanálech zácpy několika gondol za sebou. To jsme se raději prošli a toulali se, kde se dalo.

Můj nový mazlik foťák dostal pěkně zabrat. Tahala jsem ho všude sebou. Ani mi nevadilo, že není úplně nejlehčí. Ale z ruky jsem ho nedala. Honza mě i druhý malý, abychom si mohli oba fotit, jak chceme. I fotograf fotografa...Smějící se

Aneb když si fotograf hraje...Smějící se

A aneb když si fotograf vezme do božských benátek obě boty levé...Líbající

Jelikož počasí jsme vychytali opravdu parádní, občerstvování bylo na každém rohu. Ať už vodou či báječným ovocem. I na místní drink došlo. Na mě to byla teda síla, asi bych si to tak 3x naředila nějakým nealkem. Ale Jenda si dával Spritz do nosu. Taky mu to po druhém kelímku pěkně mluvilo...Mrkající

Těch pár dní uteklo jako voda a bylo pondělí. Den návratu domů. Odlétali jsme až navečer, takže jsme se i s kuframa toulali ještě naposledy benátskými uličkami či posedávali na našem oblíbeném molu a pozorovali denní ruch na vodě.

Cesta na letiště tentokrát utekla. A to jsme ani netušili, že tam strávíme 4,5 hodiny neb náš let měl dvě hodiny zpoždění. Naše těšení na děti tak vzalo za své, protože jsme domů dorazili o půlnoci, když už celý domeček chrupkal.

Z výletu jsem si přivezla asi 600 fotek, které musím přetřídit a samozřejmě vyrobit album. Však už se na něm pracuje. Několik stránek je již hotových...Mrkající

Tak už jen naplánovat, kam vyrazíme za dalších 10 let na naše dvacetileté výročí...Úžasný

A jestli nevíte, kam vyrazit vy, tak Benátky můžu jen a jen doporučit. Jsou prostě božské...!!!

Jedno svatební

21. června 2015 v 19:23 | Pupi |  Přáníčka / Cards
Přáníčka moc nedělám. Jen, když má někdo v mém okolí narozeniny či nějaké velké jubileum...Mrkající Minulý týden na mě však houkla sousedka přes plot, že potřebuje svatební přání...aby nebylo kupované...Smějící se

Tož tak jsem jedno jednoduché romantické vyrobila...

zlatý embossing na texty vypadá vždy krásně...

dekorační kytičky a pestíky se též hodí i jemné prošití na stroji...Mrkající

Krásný nedělní večír...

Venice album...začátek

17. června 2015 v 20:08 | Pupi |  Albíčka / Albums
Konečně jsem se pustila do výroby alba z našeho nádherného výletu do Benátek. Kostru jsem již měla trochu pohromadě, takže ještě nazdobit vrchní stránku.

Použila jsem starý karton, který jsem obalila bílou kanavou a uvnitř scrapbookovými papíry.

Vnitřní stránky mi dají asi více zabrat. Než totiž dám dohromady tu kupu fotek, které jsme tam pořídili, to bude asi oříšek...Smějící se Blog z naší cesty do Benátek je již v procesu...Mrkající

Krásný den a díky za návštěvu!

Mamince k svátku...

16. června 2015 v 20:06 | Pupi |  SB stránky / Layouts
Jedna z letošní besídky pro maminky ve školce. Naše Elli byla slyšet snad nejvíce. Je vidět, že některé geny opravdu po mamince zdědila...Smějící se

I při tanečku na myšku tanečnici dávala svému partnerovi jasně najevo, kdo je tady pánem...Smějící se

Tuto fotku jsem prostě musela scrapnout...

pro detaily jsou skvělé chipboardové rámečky od Wycinanky

jednotlivé vrstvy si můžete též vyrobit pomocí backgroundových razítek,
třeba pomocí backgroundového razítka od IO Stamps Sketchy Flowers

Krásné přicházející léto!!

Díky za návštěvu!

Jako dárek...

14. června 2015 v 11:33 | Pupi |  Mixed média
Scrapbookové stránky jsou (alespoň pro mě) prima dárečkem, kterým můžu obdarovat mé blízké. Včera jsem si užila báječný scrapovací den v prima společnosti.

Tož jedna pro Dášu...Mrkající

Krásnou neděli všem...

Pupi

Když Venice, tak album...:-)

4. června 2015 v 17:33 | Pupi |  Albíčka / Albums
Pustila jsem se do výroby alba k našemu výletu do božských Benátek, kam jedeme oslavit naše 10. leté svatební výročí. A když Venice, tak jasně že album...

Základ bych už měla. Ze starých kartonů (z nějakého koupeného povlečení) jsem si složila základ, který jsem potáhla bílou kanavou. Za pomoci oboustranné lepenky, gel média a Glossy Accent lepidla jsem to postupně polepila.

Na vnitřní část jsem použila nádherné scrapbookové papíry od American Craft. S vnitřkem jsem trochu bojovala, protože práce kvapná, málo platná. Stále říkám kurzantkám, nelepte nic, dokud nejste finálně spokojené a ejhle... i mistr tesař se někdy utne...Smějící se

Takže jsem to nakonc vyřešila pomocí řezacího nožíku a mé oblíbené washi pásky...

Už se těším, až nazdobím obal a začnu plnit vnitřní stránky...Smějící se

Užívejte nádherně jarně - letní dny!!!

Pupi

Šnečkové jedou na výlet...

3. června 2015 v 17:28 | Pupi |  Tvoření z polymerové hmoty / Polymer Clay
Zase jsem po delší době zasedla k polymerům. Jako mnoho dalších mě chytly tzv. Silk Screen šablonky. Práce s nimi je velmi jednoduchá a rychlá. A efekt je perfektní...Mrkající

A někteří moji mazlíci pojedou na výlet...Smějící se

Puntíky jsou prostě věčnééé - šablonka puntíků...:-)

Nové motivy šablonek jsou prostě báječné! Já jsem musela nutně mít tuto Mrkající No a určitě nezůstanu jen u ní...Smějící se

Krásné slunečné dny všem!

It´s party time

1. června 2015 v 16:58 | Pupi |  Mixed média
Minulý týden jsem si užila prima kurzík. Jak jinak....v oblíbeném "Mixed media" stylu. Přítomným dámám jsem lehce zamotala hlavu všemi různými barvami a médii. Z ukázek těchto báječných technik vznikla další stránka...Mrkající

pár detailů...

Na Nemravce připravujeme zase pár zajímavých návodů na Mixed media téma...Mrkající

Díky za návštěvu a krásný slunečný den!